• Nieuw lid

Wij vinden het van groot belang dat ieder lid van Verburch zich bewust is van onze kernwaarden "Zo stellen wij ons op bij Verburch". Van ieder bestaand en nieuw lid verwachten we dan ook dat leden zich conform deze kernwaarden opstellen.

Om lid te kunnen worden van Voetbalvereniging Verburch dienen de volgende stappen doorlopen te worden in volgorde zoals hieronder genoemd.

1. Gesprek met Hoofd Opleiding Pieter Batenburg te bereiken op nummer: 06 14301770
    2. Invullen van het Aspirant lidmaatschapformulier. Klik op de knop "aanmelden" hieronder.
    3. Een gesprek met de Commissie van Toelating “Onze Opstelling”.  Let op: u dient van 2 huidige Verburch leden een positieve aanbeveling te krijgen tav uw lidmaatschap. Deze dient U in te vullen op het kernwaarden formulier (zie onder "Zo stellen wij ons op bij Verburch")

Als u de eerste 2 stappen heeft doorlopen wordt u automatisch uitgenodigd voor een gesprek met commissieleden. U dient hiervoor het kernwaarden document geprint en getekend bij u te hebben. Door op de afbeelding van het Voetbalveld  "Zo stellen wij ons op bij Verburch" te klikken, kunt u dit document uitprinten en tekenen.

Wij zien u of uw zoon/dochter graag in "Onze Opstelling"

Door middel van het invullen van het IBAN nummer geeft u toestemming aan de ledenadministratie van Verburch de contributie en overige kosten te incassseren van dit nummer.

• Klik op de onderstaande knop om je aan te melden bij Verburch.