• Heel erg bedankt allemaal!

Zo ben je thuis lekker bezig met het uitoefenen van je hobby\'s en zo wordt je met spoed overgebracht naar het ziekenhuis.

Ruim een maand geleden overkwam mij dat nadat ik getroffen werd door een hersenbloeding.

Wat volgde was een zeer slechte roller coaster ervaring. Verdriet, ongeloof en onzekerheid!

Maar de daarop volgende ontwikkelingen overtroffen mijn stoutste verwachtingen.
    Ik werd bedolven onder een overweldigende hoeveelheid persoonlijke en meer dan welgemeende  steunbetuigingen in de vorm van bezoekjes, (mega-)kaartjes, brieven, shirtjes en noem maar op.

Vervolgens  kwam daar nog de verrassende nominatie en uitslag van de \'Clubheld 2017\' bovenop. Wat een waardering!

Het warme gevoel van betrokkenheid door zoveel mensen geeft mij een extra stimulans om minimaal 200% te geven op weg naar herstel!
    De eerste fase van revalidatie in het Sophia Revalidatiecentrum is nu achter de rug en de komende periode staat in het teken van verder herstel naar een situatie waarin zelfredzaamheid ten doel staat. Ook deze herstelperiode zal in het Sophia Revalidatiecentrum plaatsvinden.

Inmiddels ben ik zover dat ik een bezoekje aan Verburch en mijn huis heb kunnen brengen en dat voelde erg goed!

Heel veel dank aan iedereen die mij op wat voor wijze dan ook een warm hart heeft toegedragen!

Mart Mank