• Beste leden van Voetbalvereniging Verburch.

Een bericht van het bestuur in Coronatijd.

Het zijn lastige tijden voor de voetbal. De corona- maatregelen hebben heel veel gevolgen voor de amateur voetbalwereld.

In het bestuur hebben we vaak gesproken over de maatregelen en de onmogelijkheid om plannen te maken of een begroting voor volgend jaar, omdat onze financiƫle situatie niet standvastig is met al die onvoorziene maatregelen.

Ook heeft het bestuur de jaarlijkse Algemene Leden Vergadering besproken. Vast staat dat een bijeenkomst van de leden in de kantine nu niet tot de mogelijkheden behoort. Daarnaast kunnen we geen reƫel beeld geven van de toekomst. Er is te veel onzeker. Ook onze financiƫle situatie is afhankelijk van o.a. steunpakketten van de overheid en of de kantine weer open mag. Momenteel verkeert de kantine in zwaar weer.

Volgens de statuten van de vereniging moet het bestuur ieder jaar een Algemene Leden Vergadering bijeenroepen. En daar wil het bestuur niet van afwijken. Zodra de maatregelen van het RIVM het toelaten, zullen we een ALV bijeenroepen.

Het is dus nog even afwachten.

Hopelijk bent u het eens met het besluit van het bestuur.

Anders graag uw reactie.

Met vriendelijke groet en blijf gezond.

Hans Mieog (Voorzitter)