• Businessclub Vrienden van Verburch.

De Businessclub Vrienden van Verburch ondersteunt al meer dan 15 jaar de sportverenigingen van Verburch in de ontwikkeling van de jeugd. Denk aan speciale technieken, looptrainingen, maar ook zomerkampen of het bezoeken van wedstrijden.

De Businessclub heeft al jaren meer dan 60 ondernemende begunstigers die ieder elk jaar een financiële bijdrage leveren, zodat de Businessclub de Verburch-jeugd kan ondersteunen. Ook organiseert de Businessclub ieder jaar vijf evenementen voor haar leden. De meest uiteenlopende activiteiten: een Curling-clinic, een bezoek aan de Teslafabriek, Gasan Diamantairs en de Schevenings Visafslag, maar ook bezoeken wij de bedrijven van onze begunstigers. Een evenement wordt altijd afgesloten met een hapje en drankje. De Businessclub verwelkomt graag steeds weer nieuwe begunstigers. Het is noodzakelijk steeds nieuwe begunstigers te begroeten, omdat onze formule direct bijdraagt aan de ontwikkeling en plezier van uw kind én het succes van Verburch. Door de jaarlijkse bijdrage van begunstigers maken wij dit mogelijk. Ons bestuur nodigt u uit, als u of uw bedrijf nog geen begunstiger is, aan te sluiten bij de meest enerverende en ondernemende Business Club in het Westland. Wij bieden een ideale plek om ongedwongen te netwerken.

Wij hopen u snel te begroeten als nieuwe begunstiger.

Het bestuur Businessclub Vrienden van Verburch