• Ter aanvulling voor het huidige team en in verband met het vertrek van een afdelingscoördinator zijn wij op zoek naar enthousiaste ouders om ons team te versterken.

Als afdelingscoördinator:

• ben je het aanspreekpunt voor leiders, ouders en kinderen voor alles rondom de voetbal, behalve de voetbaltechnische zaken,
    • kom je een paar keer per jaar met de coördinatoren bij elkaar om actualiteiten te bespreken,
    • coördineer je uitjes voor jouw afdeling, zoals het bezoeken van een Eredivisie-voetbalwedstrijd, ijshockeywedstrijd(en) en het jaarlijkse zwemfestijn,
    • verstuur je namens Verburch een attentie naar langdurig geblesseerden,
    • informeer je ouders en spelers over lopende acties, zoals de Grote Clubactie en Sparen voor je Vereniging, en
    • organiseer je het ouder-kind toernooi, het sinterklaasfeest, de kampeernacht en/of andere activiteiten.

Lijkt het jou leuk om je bij ons team aan te sluiten, of heb je nog vragen, neem dan contact op met één van de coördinatoren:

Lianne van Zijl, 06-54 75 33 09

Helen Gunsing, 06-44 93 04 58

Hélène de Winter, 06-22 84 00 84

Leo van Spronsen, 06-45 25 63 06

Mart Mank, 06-12 46 85 75

Maandag 9 april om 19.00 uur hebben wij onze volgende vergadering. Je bent van harte welkom om dan aan te schuiven.

Tot snel.

Afdelingscoördinatoren jeugdafdeling Verburch Voetbal