• Hallo allemaal,

Over vier maanden staat het zomerkamp alweer voor de deur dus onze inschrijvingen gaan vanaf vandaag starten!

Het kamp wordt georganiseerd door een groep vrijwilligers die samen het kamp opzetten voor verschillende sportclubs in onze regio (onder andere Quintus, Westlandia voetbal, Lyra voetbal, Odis etc.) Het kamp is in Wanssum, wat ligt in Limburg.

Op het sportpark worden allemaal tenten opgezet, waar een groep van 8/10 jongens/meiden samen met twee begeleiders in slapen. Het kamp is voor kinderen van 7 t/m 12 jaar (basisschoolleeftijd). Iedereen met een geboortejaar van 2008 tot en met 2013 mag mee op kamp. De kinderen zijn de hele dag bezig met spelletjes, sporten, zwemmen, survival, spooktocht en nog veel meer andere leuke dingen.

Het kamp is altijd de eerste week van de zomervakantie en zal dit jaar dus van zondag 18 tot en met zaterdag 24 juli 2021 zijn. Het zou geweldig zijn als er weer heel veel meiden en jongens van Verburch meegaan naar dit kamp!

De kosten voor het kamp zijn, afhankelijk van het aantal inschrijvingen, circa 180 euro per persoon.

Het inschrijfformulier en de toestemmingsverklaring zijn dit jaar online in te vullen en dat is mogelijk vanaf maandag 22 maart. Na het invullen van het inschrijfformulier en de toestemmingsverklaring hebben wij nog wel een kopie van de identiteitskaart en zorgverzekeringspas nodig van uw zoon of dochter. Deze ontvangen wij graag tijdens de knutselavond waar later meer info over volgt en dan zullen wij u er nogmaals aan herinneren. De link naar het inschrijfformulier ontvangen jullie hierbij:

Door de online inschrijvingen hebben we niet een specifiek moment om vragen te stellen maar gelukkig kun je ons altijd even mailen, bellen of appen. Het mailadres van de kamporganisatie van Verburch is verburchzomerkamp@hotmail.com en de telefoonnummers van de leden van de kamporganisatie zijn: Rachel (06-19562880), Ryan (06-15644660) of Lisanne (06-24970580).

We hopen weer met een hele grote groep van Verburch te gaan dit jaar, motiveren jullie je vriendjes en vriendinnetjes om weer mee te gaan?

Groetjes, namens alle kampleiding,

De kamporganisatie