• Voor nieuwe trainers of trainers die gewoon bijscholing willen of voor diegene die nieuwsgierig zijn naar het trainer-coach vak
    kunnen (kosteloos) de cursus Jeugd Voetbal Trainer Coach (JVTC) volgen. Deze officiƫle KNVB cursus wordt op Verburch gehouden
    en is alleen bestemd voor Verburch leden. Om het KNVB certificaat te behalen moet je alle 3 de bijeenkomsten op woensdagavond bijwonen.
    De avonden bestaan altijd uit een stuk theorie en praktijk. Een programma wordt aangereikt wat voor iedere trainer/coach bruikbaar is.
    Het analyseren van een jeugdwedstrijd. Wat is de structuur van voetbal? Hoe geef ik een training en wat zijn kwaliteiten die ik als trainer/coach moet hebben zijn thema's die voorbij komen.
    De bijeenkomsten staan geplant voor de woensdagen: 22 januari, 5 & 19 februari. Kun je een keer niet is er een inhaalmogelijkheid.
    GeĆÆnteresseerden kunnen voor info en opgeven contact opnemen met:

Pieter Batenburg

Hoofd Opleiding v.v.Verburch