• Kantine

Welkom in de Force4u kantine van Verburch!!

Op ons sportcomplex in Poeldijk zijn wij voorzien van een prachtige kantine waar een team van vrijwilligers altijd  voor U klaar staat.

Vanuit de gezellige kantine zijn de wedstrijden van Verburch hand-en voetbal te bekijken en ook zijn er altijd de Eredivisiewedstrijden te volgen  op het grote scherm.

Sinds kort is er ook een dart-hoek gecreĆ«erd waar dartliefhebbers hun pijlen kunnen gooien.

Ook worden er regelmatig evenementen georganiseerd in de kantine zoals themafeesten, 3e helft of andere feesten. Deze worden aangekondigd via de site en de schermen in de kantine en de facebookpagina van Verburch Events. Houd deze dus hiervoor in de gaten!!

Mocht u de kantine willen reserveren voor een bijeenkomst, vergadering of feest, mail dan even naar kantine@vv-verburch.nl en dien uw verzoek in. Dit geldt uiteraard alleen voor leden en introducees!

Openingstijden van onze kantine:

Ma:    19.00 - 24.00
    Di:   19.00 - 23.00
    Woe:   19.00 - 23.00
    Do:   19.00 - 0.30 (Verburch clubavond voor hand- en voetbal)
    Vrij:   19.30 - 0.30
    Zat:   8.00 - Sluit afhankelijk van wedstrijden
    Zon    9.00 - 19.00

Wij zijn altijd blij met nieuwe vrijwilligers achter de bar. Ook 16-jarige kunnen middels een certificaat meedraaien achter de bar. Voor info hiervoor zie bovenstaand mailadres!

Wij zien U graag in onze sportkantine!!