• Kleding commissie

Leden Kledingcommissie
    - Ernst Gram (voorzitter) kledingcommissie@vv-verburch.nl
    - Dagmara Vreeswijk (commissielid)

Beste (jeugd)leden van Verburch,

Vanaf seizoen 2023-2024 gaan alle teams van Verburch, zowel jeugd als senioren, in de nieuwe kledinglijn voetballen, we stappen na 6 jaar af van Hummel en gaan de komende jaren verder met de kledinglijn van Robey Sportswear, de leverancier hiervoor blijft net als in voorgaande jaren 11Teamsports in Wateringen.

Verburch heeft samen met Robey een prachtig en modern clubtenue laten ontwerpen waarmee de club weer een aantal jaren vooruit kan.

Bij het ontwerp van het nieuwe shirt is ook gedacht aan het rijke verleden van Verburch waarin de druif altijd centraal heeft gestaan! De Verburch druiven zijn dan ook subtiel verwerkt in de voorkant van het wedstrijdshirt.

Daarnaast hebben we voor de komende jaren ook een mooie Trainings kledinglijn van Robey uitgezocht in de kleuren kobaltblauw en zwart, die de leden vanaf half augustus zelf kunnen aanschaffen bij 11Teamsports in wateringen. (zie foto’s hieronder)

Natuurlijk kan uw kind volgend jaar nog gewoon de Hummel trainingskleding blijven dragen die u wellicht kort geleden nog heeft aangeschaft, er zal dan ook een overgangsfase van een jaar gelden waarin er nog volop Hummel kleding op het trainingsveld te zien zal zijn, en dat is uiteraard geen probleem!.

Vanaf 2023-2024 hebben we een nieuwe hoofdsponsor gevonden die de voorkant van het shirt van de seniorenselectie zal sieren. Het gaat hier om. Ultim Real Estate, die de komende 3 seizoenen de selectie van Verburch sponsort.

Alle jeugdteams worden vanaf komend seizoen gesponsord door WerkTalent voorop het shirt, en op de achterkant van het shirt door Bouwmeester Groep en 11Teamsports.

The Gym zal op het broekje verschijnen als sponsor.

Alleen de 1e teams krijgen een rugnummer op het wedstrijdshirt, de teams waar dit niet vanuit de KNVB nodig is, vallen hierbuiten en zullen dan ook geen rugnummers krijgen!

Het nieuwe keepertenue wordt lichtblauw  van kleur.

Uiteraard zijn alle artikelen vanaf seizoen 2023-2024 te koop via onze eigen webshop of in de winkel van 11Teamsports in Wateringen, waar u tevens de kleding kunt passen en waar alles op voorraad is.

Voor spelende leden heeft Verburch de Royal Blue kledinglijn van Robey uitgekozen, een combinatie van blauw en zwart, de trainers en leiders zullen de geheel zwarte kledinglijn gaan dragen.

De wedstrijd shirts zijn alleen te bestellen door de Kledingcommissie van Verburch, alle overige artikelen en aanverwante trainingskleding van de Verburch “kledinglijn” kunt u daar kopen met het logo van Verburch.

De nieuwe webshop voor Robey kleding zal vanaf half augustus actief worden.

De kledingcommissie vervult een belangrijke taak binnen onze vereniging. Het primaire doel van deze commissie is om zorg te dragen voor een praktische en zorgvuldige uitvoering van het kledingbeleid. Daarmee wil Verburch bewerkstelligen dat de gehele vereniging met een uniforme outfit (wedstrijdkleding) speelt. Dit geeft een verzorgde, herkenbare en professionele uitstraling.

De kledingcommissie is verantwoordelijk voor:

o Uitgifte en inname van de teamkleding

o Administratie omtrent de kleding

Alle jeugdleden vanaf JO-7 krijgen van de vereniging een voetbalshirt (blijft wel in de teamtas). Een voetbalbroekje en voetbalkousen krijg je eenmalig bij je aanmelding, hierna dien je deze zelf aan te schaffen.

Voor de uniformiteit vragen wij om zelf een trainingspak en voetbaltas aan te schaffen via onze webshop op de site of te kopen bij 11Teamsports in Wateringen.

In de webshop is teamkleding te vinden voor jeugdleden en senioren, waaronder ook diverse trainingskleding.

Een nieuw jeugdlid wordt na akkoord van de commissie onze opstelling door de ledenadministratie doorgegeven aan de Kledingcommissie. Via de Kledingcommissie krijgt het nieuwe jeugdlid een mail dat het voetbalbroekje en kousen opgehaald kunnen worden bij 11Teamsports in Wateringen. In de winkel zijn ze op de hoogte hiervan. Er hoeft niets betaald te worden voor het broekje en kousen in de winkel.

Het assortiment en de prijzen van alle artikelen in de webshop worden zijn in overleg met het bestuur vastgesteld.

Voor vragen, opmerkingen e/o suggesties met betrekking tot kleding kun je mailen naar kledingcommissie@vv-verburch.nl

Heb je vragen over de mogelijkheden met betrekking tot sponsoring van de overige trainingskleding dan kun je mailen naar sponsor@vv-verburch.nl

De verschillende jeugdcommissies binnen Verburch hebben gemerkt dat er bij een aantal leden onduidelijkheid is wat betreft de jaarlijkse eigen kledingbijdrage á € 20.

Veel van onze leden stellen ons de vraag waarom er nu jaarlijks € 20 betaald moet worden aan eigen Kledingbijdrage naast de contributie, voor het éénmalig verstrekken in 4 jaar tijd van een broekje en een paar kousen, die de leden persoonlijk hebben ontvangen.

Alle wedstrijdshirts en teamtassen horen daar echter ook bij, ondanks dat er sponsornamen op staan, daarvan worden weer andere zaken binnen de club bekostigd.

We hebben bij Verburch ervoor gekozen om de wedstrijdshirt centraal in de teamtassen te houden en niet aan de leden mee te geven, omdat we ook met rugnummers werken.

Met het geld van de kledingbijdrage worden echter ook nog andere zaken ieder seizoen betaald, o.a. de aankleding van alle leiders en overige vrijwilligers, naast de vele kleding die ieder jaar weer zoekraakt of aan vervanging toe is!

Omdat al onze vrijwilligers veel tijd in Verburch steken, hoeven zij uiteraard niet te betalen voor hun Verburch kleding, daar betalen dus alle leden ook voor!

Dit zijn dus de redenen waarom Verburch een jaarlijkse kledingbijdrage á € 20 moet hanteren.

Klik hier voor: Kledingreglement

Klik hier voor: Algemene Wasvoorschriften