• Sponsor commissie

In deze commissie zijn vertegenwoordigd:

Functie

Ernst Gram

06 41220429

Secretariaat

Maria van Zijl

Relatiebeheer

Relatiebeheer / Secretariaat

Twan Barendse

Nicole Persoon

sponsor@vv-verburch.nl

Doel van de Sponsor commissie:

WAAROM SPONSOREN BIJ VERBURCH?

Dankzij een zeer groot aantal vrijwilligers, dat zich dagelijks of wekelijks inzet voor de club, kunnen wij als vereniging blijven bestaan. Maar met al die vrijwilligers alleen lukt het niet om Verburch op ‘peil’ te houden. Hiervoor zijn ook sponsors en particulieren nodig die de club een warm hart toedragen.

Sponsoring is voor Verburch een onmisbare bron van inkomsten bij het realiseren van een sluitende begroting. De club investeert onder andere in haar jeugdspelers door het aanstellen van deskundige trainers en het beschikbaar stellen van professionele middelen.
    De visie op het voetbal van nu blijkt niet anders te zijn dan die bij de oprichting van de club: investeren in de eigen jeugd. Met succes, want het niveau van alle jeugdselecties neemt nog steeds toe terwijl het plezier in het spel niet uit het oog verloren wordt.
    De uitstraling van de club is zondermeer sportief, fair en goed te noemen. De club staat ook bekend als een ‘prettige en gezellige’ club die zich gelukkig mag prijzen met een schitterende accommodatie.
    Sponsoring van Verburch is een uitstekend middel om uw sympathie en verbondenheid met de voetbalclub van Poeldijk te benadrukken terwijl uw naamsbekendheid groter kan worden.