• Sponsor worden

VERBURCH VOETBAL is een begrip in Poeldijk. Zowel op zaterdag als zondag worden vele wedstrijden gespeeld op het fraaie sportcomplex aan de Arckelweg.
    v.v. Verburch is uitgegroeid tot een bloeiende vereniging met bijna 700 leden en donateurs. De jeugdafdeling is met 270 leden het grootst. De grootte van de afdeling senioren is de laatste jaren stabiel gebleven en telt nu 260 leden en een reservoir aan 165 'rustende' leden.
    Verburch stapt met zijn fantastische sportcomplex vol goede moed de toekomst in. De trainingsfaciliteiten zijn de afgelopen jaren ook op een hoger niveau gebracht. Bijzonder trots zijn we op ons clubhuis dat qua sfeer en mogelijkheden uniek is in de wijde omgeving. We beschikken over een schitterende lichtinstallatie rondom het hoofdveld waardoor ook avondwedstrijden mogelijk zijn.
    Uw rol als sponsor is van groot belang om de toekomstbeelden daadwerkelijk te waarborgen en zelfs uit te breiden.

WAAROM SPONSOREN BIJ VERBURCH?
    Dankzij een zeer groot aantal vrijwilligers, dat zich dagelijks of wekelijks inzet voor de club, kunnen wij als vereniging blijven bestaan. Maar met al die vrijwilligers alleen lukt het niet om Verburch op "peil" te houden. Hiervoor zijn ook donateurs, sponsors en particulieren nodig die de club een warm hart toedragen.
    Sponsoring is voor Verburch een onmisbare bron van inkomsten. De club investeert onder andere in haar jeugdspelers door het aanstellen van deskundige trainers en het beschikbaar stellen van professionele middelen.
    De visie op het voetbal van nu blijkt niet anders te zijn dan die bij de oprichting van de club: investeren in de eigen jeugd. Met succes, want het niveau van alle jeugdselecties neemt nog steeds toe terwijl het plezier in het spel niet uit het oog verloren wordt.
    Verburch heeft bijna 700 leden. De teams trekken op zaterdag en zondag veel ouders, andere familieleden en vrienden naar de velden aan de Arckelweg. De verbondenheid met de club is groot, getuige de gemiddelde duur van het lidmaatschap en de inzet van veel leden en ouders, als leider of vrijwilliger bij de organisatie van de club.
    De uitstraling van de club is zondermeer sportief, fair en goed te noemen. De club staat bekend als een ‘prettige’ club die zich gelukkig mag prijzen met een schitterende accommodatie.
    Sponsoring van Verburch is een uitstekend middel om uw sympathie en verbondenheid met de voetbalclub van Poeldijk te benadrukken, terwijl uw naamsbekendheid groter kan worden.
    Voor een persoonlijke toelichting of nadere detailering kunt u contact opnemen met de sponsor-commissie via sponsor@vv-verburch.nl
    Wij hebben de volgende, te combineren, sponsormogelijkheden voor u:
    1. Topsponsoring Club
    2. Reclamebord in de bovenring langs het hoofdveld
    3. Reclamebord in de benedenring langs het hoofdveld
    4. Vlaggen bij het hoofdveld
    5. Advertentie op het Monitor Informatie Systeem (MIS)
    6 Advertentie in het programmaboekje van het 1e elftal
    7. Link naar uw eigen website op www.vv-verburch.nl
    8. Wedstrijdbal thuiswedstrijd van het 1e elftal
    9. Jeugdtoernooien en andere activiteiten voor de jeugd
    10. Specials
    11. Business Club “Vrienden van Verburch”

Deze mogelijkheden staan uitgebreid beschreven in een brochure, welke te verkrijgen is bij de Sponsorcommissie.
    Bij al deze mogelijkheden geldt het volgende:
     U wordt uitgenodigd voor eventuele activiteiten gedurende het voetbalseizoen.
     Uw bedrijfsnaam wordt vermeld in het programmaboekje van het 1e elftal en op de website www.vv-verburch.nl
    Klik hier voor de lijst van sponsoren die u al voor gingen.

Zie de pagina "sponsor-pakketten" voor gedetailleerde uitleg van de verschillende sponsor mogelijkheden........

Of neem voor meer informatie contact op met de Sponsorcommissie via o.a. :
    Ernst Gram: 06 41220429
    Twan Barendse: 06 16417104