• Unieke wedstrijd bij ADO Den Haag op 20 juni!

Op Wereld Vluchtelingendag - woensdag 20 juni om 19.30 uur - gaan Creators FC en War Child & Friends opnieuw de sportieve strijd met elkaar aan. Dit keer in samenwerking met ADO Den Haag. Het belooft een spannende voetbalwedstrijd te worden met o.a. de populaire Niels Oosthoek, Fifalosophy, VV Bas VV, Johnny 500 en LuckyGraafNL in de basis.

Een unieke kans voor jonge sportieve fans uit de regio Den Haag om oog in oog te staan met hun YouTube helden.

Ook leuk voor de jeugd van VV Verburch?
    Deze wedstrijd bij ADO staat in het teken van voetbal en saamhorigheid. Wij vragen hiermee aandacht voor de ruim 65 miljoen mensen die op de vlucht zijn. De helft daarvan zijn kinderen.
    Wij betrekken de lokale clubs uit Den Haag hier dan ook graag bij. Willen jullie deze wedstrijd onder de aandacht brengen bij jullie jeugdspelers? Dat zullen wij heel erg waarderen en jullie ook persoonlijk voor bedanken!

Tickets
    Een ticket kost slechts €8,- en de volledige opbrengst gaat naar War Child. Met elke €8,- kan War Child namelijk één maand een kind helpen dat opgroeit in oorlog en geweld.
    Alle bezoekers dragen dus een steentje bij! Meer info over de wedstrijd staat op onze website. In de bijlage sturen we een aankondiging mee die jullie kunnen gebruiken.

Bestel hier de tickets

Tot 20 juni!