• Verburch 1 - Madestein
    Verburch kent een stroeve start.
    Nadat 2 weken geleden de laatste beker tegenstander zich al had terug getrokken en vorige week Verburch gelijk gebruik moest maken van de vrije speelronde is het Verburch nog niet gelukt om uit de startblokken te schieten. Afgelopen zaterdag stond voor Verburch de onbekende tegenstander Sv Madestein op het programma. Sv Madestein had de week er voor met 2-7 verloren van Sv Houtwijk. En dus was het even afwachten wat de oranje hemden te wachten stond.
    Verburch begon goed aan de wedstijd en creëerde voor zichzelf erg veel kansen, Sv Madestein probeerde de eerste 15 minuten keer op keer tevergeefs op te bouwen. Verburch zette de tegenstander goed onder druk en Sv Madestein kon hier niet mee om gaan. Gelukkig beloonde Verburch zichzelf uiteindelijk in de 19e minuut door dat Vince van der Knaap de bevrijdende 1-0 binnen schoot. Hierna kon Verburch uitlopen naar 4-0 door nogmaals Vince van der Knaap en 2 x Ilhan Senturk.
    Helaas is het niet gelukt door omstandigheden om deze feestelijke middag af te sluiten met een klinkende overwinning. De 2e helft is niet gespeeld daar Sv Madestein weigerde verder te spelen.
    Na de wedstrijd is er op een feestelijke manier afscheid genomen van een 8-tal gewaardeerde oud selectie spelers. Volgende week staat de lastige uitwedstrijd tegen de verrassend koploper SV Duindorp op het programma. Tot a.s. zaterdag 14.30 aan de Houtrustlaan 1 in Den Haag.