• Beste Verburch leden,

We hebben leuk nieuws! Het Zomerkamp 2022 staat weer op de planning voor de komende zomervakantie.
    Waar we vorige jaren het zomerkamp hebben moeten cancellen, heeft de overkoepelende kamporganisatie ons laten weten alles op alles te zetten om het zomerkamp dit jaar door te laten gaan. Vanuit de gemeente hebben zij de benodigde papieren ontvangen, echter alles wel onder voorbehoud van de maatregelen die tegen die tijd van toepassing zijn.

Wat is het zomerkamp?
    Het kamp wordt georganiseerd door een groep vrijwilligers die het kamp opzetten voor verschillende sportclubs in onze regio (onder andere Quintus, Westlandia voetbal, Lyra voetbal, Odis etc.). Op het sportpark worden allemaal tenten opgezet, waar een groep van 8/10 jongens/meiden samen met 2 leiding in slapen.  De kinderen zijn de hele dag bezig met spelletjes, sporten, zwemmen, survival, spooktocht en nog veel meer andere leuke dingen.

Voor wie is het kamp?
    Het kamp is voor kinderen van 7 t/m 12 jaar (basisschoolleeftijd). Iedereen met een geboortejaar van 2009 tot en met 2014 mag mee op kamp.

Waar is het kamp?
    Het kamp wordt georganiseerd in Wanssum, wat ligt in Limburg.

Wanneer is het kamp?
    Het kamp is altijd de eerste week van de zomervakantie en zal dit jaar dus van zondag 10 tot en met zaterdag 16 juli 2022 zijn.

Wat kost het kamp?
    De kosten voor het kamp zijn, afhankelijk van het aantal inschrijvingen, circa 180 euro per persoon.

Hoe kan je je inschrijven?
    De inschrijving voor het kamp zal vanaf 1 maart 2022 starten. Het inschrijven zal dit jaar online gebeuren middels het invullen van een online inschrijfformulier. Meer informatie daarover volgt tegen die tijd.

Vorige jaren hadden we het meeste aantal inschrijvingen voor het kamp ooit namens Verburch! Het zou geweldig zijn als er weer heel veel meiden en jongens van Verburch meegaan naar dit kamp!

Mochten jullie vooraf vragen hebben, kunnen jullie gerust mailen naar het nieuwe mailadres van de kamporganisatie van Verburch (verburchzomerkamp@hotmail.com) of bellen naar Ryan (06-15644660), Levi (06-12199447) of Rachel (06-19562880).

We hopen weer met een hele grote groep van Verburch te gaan dit jaar, motiveren jullie je vrienden en vriendinnen om weer mee te gaan?

Mocht jouw emailadres hier onverhoopt tussen gekomen zijn of mochten wij mailadressen vergeten zijn, dan horen wij dit graag!

Groetjes, namens alle kampleiding,

De kamporganisatie,