• Aan de leden van Verburch,

De verschillende jeugdcommissies binnen Verburch hebben gemerkt dat er bij veel leden onduidelijkheid is wat betreft de jaarlijkse eigen kledingbijdrage á €20.

Veel van onze leden willen graag weten waarom er nu jaarlijks € 20 betaald moet worden aan eigen Kledingbijdrage naast de contributie, voor het éénmalig verstrekken in 4 jaar tijd van een broekje en een paar kousen, die de leden persoonlijk hebben ontvangen.

Alle wedstrijdshirts en teamtassen horen daar echter ook bij, ondanks dat er sponsornamen op staan, daarvan worden weer andere zaken binnen de club bekostigd.

We hebben bij Verburch ervoor gekozen om de wedstrijdshirt centraal in de teamtassen te houden en niet aan de leden mee te geven, omdat we ook met rugnummers werken.

Met het geld van de kledingbijdrage worden echter ook nog andere zaken ieder seizoen betaald, o.a. de aankleding van alle leiders en overige vrijwilligers, naast de vele kleding die ieder jaar weer zoekraakt of aan vervanging toe is!

Omdat al onze vrijwilligers veel tijd in Verburch steken, hoeven zij uiteraard niet te betalen voor hun Verburch kleding, daar betalen dus alle leden voor!

Dit zijn dus de redenen waarom Verburch wel een jaarlijkse kledingbijdrage á €20 moet hanteren!

Mochten er naar aanleiding van bovenstaand bericht nog vragen zijn dan kunt u deze sturen naar kledingcommissie@vv-verburch.nl.

Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

De kledingcommissie