• Wedstrijd secretariaat

De volgende personen zijn wedstrijdsecretaris voor de verschillende leeftijdscategorieën:

Leeftijdscategorie Persoon Telefoon Email
    A-B-C-D teams   André v.Wingerden    0174-240897 email
    E-F teams Vacature   email
    Senioren Vacature   email

Doel Wedstrijd-secretariaat

Contactpersoon zijn namens vv-Verburch naar de KNVB en andere clubs ten behoeve van tijdige communicatie van wedstrijdschema's en naar behoefte regelen van aanvullende wedstrijden.

Taken

• Houdt overzichtlijst up to date van alle leiders (NAW-gegevens)
    • Communiceert wedstrijdschema (competitie, beker en vriendschappelijk)
    • Regelen, in overleg met trainer en teamleider, van schaduwprogramma en vriendschappelijke wedstrijden.
    • Coördineert tussen hoofdleider en KNVB over administratie handelingen, regelgeving, strafzaken en dispensatie.
    • Licht de scheidsrechtercommissie in met betrekking tot de thuiswedstrijden.
    • De terreinbeheerder wordt ingelicht in verband met indeling van kleedkamers en velden.
    • Zorgt ervoor dat de leider altijd kan beschikken over een wedstrijdformulier.
    • Archivering en verzenden van wedstrijdformulieren

(Overige) Communicatie

• De wedstrijdsecretaris heeft contacten met de betreffende hoofdleiders en trainers en neemt deel aan eventuele Elftallen-overleg
    • 1 maal per jaar overleg met andere wedstrijdsecretarissen om de taken zo eenduidig mogelijk uit te voeren.