• Wedstrijdverslag VDL - Verburch 1
    Verburch is sterker dan VDL
    Na vorige week gewonnen te hebben tegen Maasdijk stond vandaag VDL op het programma. VDL is in het verleden regelmatig tegenstander geweest van ons vlaggenschip. De laatste keer dat VDL tegen Verburch op het programma stond kon Verburch met een klinkende 0-3 richting Poeldijk.

De eerste helft begon gezapig en beide ploegen hadden zichtbaar moeite met de warmte en het tempo lag aan de beide kanten erg laag. Verburch kwam verrassend in de 12e minuut op voorsprong door een rake kopbal van Vince van der Knaap. Na dit goede doelpunt verzuimde Verburch om de wedstrijd in de eerste helft op slot te gooien. Zowel Vince van der Knaap als Ference van den Berg verzuimde een zelf goede opgezette aanval te verzilveren. Verdedigend stond Verburch de eerste helft zeer goed, VDL kon geen enkele keer echt gevaarlijk geworden.

De 2e helft begon net als de 1e helft het tempo lag door de hitte erg laag. VDL was erg ongemakkelijk aan de bal en Verburch ging hierin mee. Uiteindelijk kon Ference van den Berg door een goede voorzet van Serkan de wedstrijd op slot gooien en de 0-2 binnen tikken. De laatste 10 minuten gebeurde er verder weinig en iedere speler was blij dat er een koude douche gepakt kon worden.

A.s. Dinsdag avond treedt het vlaggenschip aan tegen Westlandia za 1. Tot dan!

Opstelling:
    Benito Stijger;
    Daan Bekkers, Stef Geertsema (‘60 Sander Rens), Levi van der Kaay;
    Revy Verbeek, Ference van den Berg, Riley Hees;
    Serkan Tuzlacik (‘75 Senna Deene) Vince van der Knaap (‘75 Yarno Houtenbos), Tim van Luijk